Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2024. július 27. Olga
Veszprém
21°C
2024. július 27. Olga
Veszprém
21°C

Veszprémi családi vállalkozás az Agrármarketing-díj arany minősítésű nyertese

2024. február 12. 12:48 // Forrás: Aeffect Communications
Először osztották ki hazánkban az Agrármarketing-díjat, melyre több kategóriában pályázhatott az agrárvilág szinte összes szereplője.  Az arany minősítésű díjat egy veszprémi családi vállalkozás, a Greenman Kft. vihette el azzal, hogy rövid idő alatt sikerült igazi “love branddé” válnia a testimonial marketing révén: kommunikációjában átadta a szót a vásárlóinak. A díj átadására az Év Agrárembere 10. jubileumi ünnepségén került sor.

Testimonial marketing, közösségépítés, analitikai attitűd - ebben hisz a Greenman csapata, és ennek köszönhetően értek el exponenciális növekedést a globális recesszió ellenére. A veszprémi családi vállalkozás környezettudatos technológiát alkalmazva a mezőgazdaság egyik legnagyobb kihívását, a talajok termékenységének javítását és a vegyszermentes termésnövelést tűzte ki célul.

A Greenman csapatában többen maguk is hobbikertészek, folyamatos kapcsolatban állnak a termelőkkel, sokan közülük felmenőiktől sajátították el a növénytermesztés hagyományait, így nagyon jól tudják, mekkora jelentősége van a tapasztalatcserének és a közösség erejének.

Száraz sales helyett a vásárló hangja

A vállalkozás szakított a hiteltelen sales szövegekre építő marketinggel és átadta a szót a vásárlóknak. Az úgynevezett testimonial marketing révén a vevők visszajelzésére építik a termékfejlesztést, az ügyfélszolgálati munkát és a komplett marketingkommunikációt is. A vásárló hangja köszön vissza a hirdetésekben, és erre reagál a tartalommarketing is.

Cég- és marketingvezetői szinten is kiemelt figyelmet fordítanak a közönségükkel való személyes kapcsolattartásra.

Sőt, közösséget építve folyamatosan arra ösztönzik vásárlóikat, hogy tapasztalatot cseréljenek, merjenek kérdezni és szívesen segítsenek egymásnak is: rengetegen osztják meg ötleteiket, mutatják meg kertjüket büszkén. Mára a vásárlóik közül többen olyan önkéntes márkanagykövetté avanzsáltak, akik bármiféle jutalmazás nélkül, pusztán a márka és a növénytermesztés iránti szeretetből terjesztik annak jó hírét.

A számok igazolják a stratégiát

A testimonial marketing révén globális recesszióban és folyamatosan lassuló e-kereskedelmi környezetben a Greenman 2023-ban is 85%-os növekedésre volt képes. Az elmúlt 3 évben, a testimonial marketing alkalmazása óta a növekedés exponenciális.

A progresszív marketingmegközelítésnek köszönhetően a veszprémi családi vállalkozás mára „love branddé” vált, öregbítve a magyar agrárium jó hírnevét, elnyerve idén az Agrármarketing díj arany minősítését is.

vehir.hu
további cikkek
A Continental veszprémi és budapesti telephelyét is díjazták az idei Év Gyára Projektversenyen A Continental veszprémi és budapesti telephelyét is díjazták az idei Év Gyára Projektversenyen A Continental technológiai vállalat veszprémi gyára idén két kategóriában jutott a döntőbe, valamint elnyerte „Az év gyártási/termelési projektje” kategória díját is, míg a cég budapesti telephelye az elmúlt évtizedben nyújtott teljesítményéért jubileumi oklevélben részesült – közölte közleményében a vállalat. 2024. május 31. 13:00 Nem lehet megúszni a béremelést – az új kihívások sok vállalkozásnak okoznak majd fejtörést gazdaság Nem lehet megúszni a béremelést – az új kihívások sok vállalkozásnak okoznak majd fejtörést Mit várhatnak a jövőtől a vállalkozások? Ebben a témában szervezett rendezvényt a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Veszprémben kedden. 2024. május 29. 11:35 Május 16-tól elérhetők a 30 év feletti álláskeresőket segítő támogatások Május 16-tól elérhetők a 30 év feletti álláskeresőket segítő támogatások Május 16-tól elérhetők a 30 év feletti álláskeresők és inaktívak elhelyezkedését célzó támogatások, az uniós társfinanszírozással megvalósuló program teljes kerete több mint 150 milliárd forint - mondta a nemzetgazdasági miniszter a tárca szerdai budapesti sajtótájékoztatóján. 2024. május 15. 10:30 Tudatos döntések és véletlenek összjátéka – a veszprémi Balluff-történet Balluff Tudatos döntések és véletlenek összjátéka – a veszprémi Balluff-történet Harmincöt évvel ezelőtt egy német cég hozott egy döntést: a vasfüggöny leomlása után Magyarországon, azon belül is Veszprémben létesít telephelyet és megalapít egy céget. Ma ez a cég a város egyik legnagyobb foglalkoztatója. Túlélte a gazdasági válságokat, a világjárványt, miközben együtt fejlődött a Veszprémmel. Wimmer Zoltán ott volt azok közt, akikkel elindult a vállalat, ma pedig már fejlesztési vezetőként felügyeli a munkát. Bemutatjuk az ő és az idén jubileumát ünneplő veszprémi Balluff-Elektronika Kft. történetét. 2024. május 13. 22:25

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.