Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. április 19. Emma
2025. április 19. Emma

Veszprémi családi vállalkozás az Agrármarketing-díj arany minősítésű nyertese

2024. február 12. 12:48 // Forrás: Aeffect Communications
Először osztották ki hazánkban az Agrármarketing-díjat, melyre több kategóriában pályázhatott az agrárvilág szinte összes szereplője.  Az arany minősítésű díjat egy veszprémi családi vállalkozás, a Greenman Kft. vihette el azzal, hogy rövid idő alatt sikerült igazi “love branddé” válnia a testimonial marketing révén: kommunikációjában átadta a szót a vásárlóinak. A díj átadására az Év Agrárembere 10. jubileumi ünnepségén került sor.

Testimonial marketing, közösségépítés, analitikai attitűd - ebben hisz a Greenman csapata, és ennek köszönhetően értek el exponenciális növekedést a globális recesszió ellenére. A veszprémi családi vállalkozás környezettudatos technológiát alkalmazva a mezőgazdaság egyik legnagyobb kihívását, a talajok termékenységének javítását és a vegyszermentes termésnövelést tűzte ki célul.

A Greenman csapatában többen maguk is hobbikertészek, folyamatos kapcsolatban állnak a termelőkkel, sokan közülük felmenőiktől sajátították el a növénytermesztés hagyományait, így nagyon jól tudják, mekkora jelentősége van a tapasztalatcserének és a közösség erejének.

Száraz sales helyett a vásárló hangja

A vállalkozás szakított a hiteltelen sales szövegekre építő marketinggel és átadta a szót a vásárlóknak. Az úgynevezett testimonial marketing révén a vevők visszajelzésére építik a termékfejlesztést, az ügyfélszolgálati munkát és a komplett marketingkommunikációt is. A vásárló hangja köszön vissza a hirdetésekben, és erre reagál a tartalommarketing is.

Cég- és marketingvezetői szinten is kiemelt figyelmet fordítanak a közönségükkel való személyes kapcsolattartásra.

Sőt, közösséget építve folyamatosan arra ösztönzik vásárlóikat, hogy tapasztalatot cseréljenek, merjenek kérdezni és szívesen segítsenek egymásnak is: rengetegen osztják meg ötleteiket, mutatják meg kertjüket büszkén. Mára a vásárlóik közül többen olyan önkéntes márkanagykövetté avanzsáltak, akik bármiféle jutalmazás nélkül, pusztán a márka és a növénytermesztés iránti szeretetből terjesztik annak jó hírét.

A számok igazolják a stratégiát

A testimonial marketing révén globális recesszióban és folyamatosan lassuló e-kereskedelmi környezetben a Greenman 2023-ban is 85%-os növekedésre volt képes. Az elmúlt 3 évben, a testimonial marketing alkalmazása óta a növekedés exponenciális.

A progresszív marketingmegközelítésnek köszönhetően a veszprémi családi vállalkozás mára „love branddé” vált, öregbítve a magyar agrárium jó hírnevét, elnyerve idén az Agrármarketing díj arany minősítését is.

vehir.hu
további cikkek
Nébih: biztonságos és kiváló minőségű a magyar hús közélet Nébih: biztonságos és kiváló minőségű a magyar hús A szigorú élelmiszerlánc-felügyeleti hatósági rendszer, benne a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) is garantálja, hogy kizárólag biztonságos magyar hús kerülhet a lakossághoz a húsvéti ünnepekre készülve is - közölte a Nébih. 2025. április 17. 8:48 Sokat tanultak a vállalkozók a covid időszakából közélet Sokat tanultak a vállalkozók a covid időszakából A munkaerőpiac került fókuszba a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége vármegyei szervezetének üzleti reggelijén kedden. 2025. április 16. 13:53 Otthon Centrum: egy év alatt 50 százalékkal drágultak az építési telkek gazdaság Otthon Centrum: egy év alatt 50 százalékkal drágultak az építési telkek Országos szinten egy év alatt 50 százalékos áremelkedést mért az Otthon Centrum (OC) a telekpiacon - derült ki az ingatlanközvetítő hálózat legfrissebb összesítéséből. 2025. április 10. 9:04 Orbán Viktor: jövő július 1-jéig nem emelnek árat a nagy telekommunikációs szolgáltatók közélet Orbán Viktor: jövő július 1-jéig nem emelnek árat a nagy telekommunikációs szolgáltatók A nagy telekommunikációs szolgáltatók nem emelik áraikat jövő július 1-jéig, az a szolgáltató, amely az idén már emelt, visszaviszi árait a január 1-jei szintre - jelentette be a miniszterelnök szerdán a Facebook-oldalára feltöltött videóban, hozzátéve, mindez a tévére, az internetre és a mobiltelefonos szolgáltatásokra egyaránt vonatkozik. 2025. április 10. 9:00

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.