Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Miért hatásosabb a podcast a reklámnál?

2023. február 21. 10:45

Ha cégednek olyan marketingeszközre van szüksége, amely ismertté teszi a márkádat, támogatja a toborzási vagy értékesítési tevékenységet, akkor vágj bele a podcast készítésbe. E a műfaj ugyanis a 21. századi marketing olyan hatékony eszköze, amivel könnyen elérheted a megfelelő célközönséget.

Új idő - új kihívások

Időnként találkozunk olyan céggel, amelyik elavult módszerekkel próbálja megszólítani a vevőit, természetesen eredménytelenül. Ki örül ma már annak, ha a cég értékesítője folyamatosan telefonon zaklatja, hírlevéllel bombázza, reklámok tömkelegével árasztja el? A modern kor szabad döntésekhez szokott embere átlát ezeken a marketingeszközökön, így nem hozzák a várt eredményeket. Sokkal kifinomultabb módon lehet megszólítani a potenciális vevőket, ügyfeleket. Ilyen például a podcast, amely egyre népszerűbb napjainkban.

Ha nem tudod, hogyan épül fel a podcast, hogyan tervezd meg, és hogyan készítsd el az adásokat, a Brocasterz podcast ügynökség segítségedre lehet ebben. A cég szakembereire a podcast koncepció kialakításától kezdve - a teljes gyártási folyamaton át - az utómunkálatok elvégzéséig mindenben számíthatsz.

Reklám helyett podcast

A reklám a 20. század elavult műfaja, amire az emberek már nem vevők. A nézők, hallgatók alig várják, hogy átugorhassák, hiszen a direkt módon ránk kényszerített tartalom, még ha rövid is, idegesíti a célközönséget. Úgy érzi, ő abból semmit nem profitál, hiszen a reklám kifejezetten a cég termékeiről, szolgáltatásairól szól, és nincs benne más.

Az ügyesebb reklámok hatnak a néző érzelmeire, történetet mesélnek el, de mint marketingeszköz, elavultak. A hallgatók kiismerték a műfaj minden fortélyát, tudják, hogy csak a meggyőzés a cél, így nem hallgatják meg szívesen, és ha tehetik, átugorják a tartalmat.

A podcast azért eredményes, mert valódi tartalmat közöl, méghozzá olyat, ami a célközönség számára értéket képvisel. Tehát a hallgató azt érzi, hogy ő is fontos, nemcsak a termék vagy szolgáltatás.

Az izgalmas téma, a jó műsorvezető, a különleges vendégek felkeltik a figyelmét, és várja a következő adás megjelenését. Így egyrészt nem érzi, hogy bármit is rákényszerítenél, másrészt garantáltan eljut hozzá az üzeneted.

Miért válaszd a Brocasterz csapatát?

Íme, néhány érv mellettük:

  • Ha a Brocasterz podcast ügynökséget választod, akkor garantáltan tapasztalt szakemberekre bízod az adások készítését, hiszen ők hozták létre hazánkban a legtöbb műsort.
  • Tisztában vannak a podcastpiac jellemzőivel, ismerik a hallgatók igényeit. 
  • Nemcsak készítenek, hanem maguk is vezetnek műsorokat, amelyek népszerűségükkel már bizonyítottak.
  • Az 5 fős szerkesztő, tartalomkészítő és az 5 fős produceri csapattal gyorsan, összehangoltan történik a kivitelezés.
  • Elsődleges szempont a minőség, azaz csak kiváló minőségű tartalmat gyártanak.

Ha a céged számára fontos, hogy ne kerüljön hátrányba a versenytársaival szemben, érdemes igénybe venned a Brocasterz podcast ügynökség szolgáltatásait!
 

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.