2022. augusztus 17.
//
Jácint névnap

Saját ruhamárkát hívott életre a veszprémi kézis, Ligetvári Patrik

2022. június 28. 11:50
Ecoport
A Telekom Veszprém válogatott balátlövője olyan ruhamárkát szeretett volna, amely az extra magas embereknek is jól áll. Ligetvári Patrikot a menyasszonyával létrehozott This Side-ról kérdeztük.

Milyen igény hívta életre a This Side megalapítását?

Régóta álmodoztam egy saját ruhamárkáról, amely tükrözi a stílusom és a darabjai minőségi, kényelmes viseletet biztosítanak. Az időzítés volt a kérdés, korábban sosem találtuk a megfelelő pillanatot erre, de mivel két éve visszaigazoltam Veszprémbe, úgy éreztük, ennél ideálisabb időszak nem lesz a thisSide elindítására, ezért belevágtunk.
A magasságomból fakadóan mindig nagy fejtörést okozott, hogy olyan, méretben passzoló ruhát találjak magamnak, amely jól is áll és én is jól érzem magam benne. A legtöbb ruha mindig rövidnek bizonyult rám. A thisSide megalapításakor ezt a problémát szerettük volna kiküszöbölni és megkönnyíteni a hasonló adottságokkal bírók ruhavásárlását. Ugyanakkor fontos hangsúlyozni, hogy a termékeinkkel mindenkire gondoltunk, legyen magasabb vagy alacsonyabb, bízunk benne, hogy itt megtalálja a neki megfelelő komfortos, trendkövető darabokat.

Mi a profilja a márkának? Kiknek szól? Milyen stílust képvisel?

A thisSide darabjainál alapvető szempont a kényelem, minden ruhadarabot úgy tervezünk, hogy az a maximális kényelmet szolgálja. Éppen ezért, ha egyetlen célcsoportot kellene választani, akkor azt mondanám, a thisSide azoknak szól, akik ezt a minőségi kényelmet keresik a ruhadarabok esetében is. Legyen szó oversize vagy longline darabokról, a minőség és a kényelem terén nem kötünk kompromisszumot, ebből a kettőből nem engedünk a ruhadarabok tervezése, kivitelezése során. Az első kollekciónk a sportosabb vonalat képviseli, de a jövőben sportosan elegáns darabokkal is jelentkezünk majd.

Magyar márkáról van szó. Mit jelent ez pontosan? Ki tervezi a ruhadarabokat?

Fontos szempont volt számunkra az is, hogy a tervezés és kivitelezés is Magyarországon történjen, ezzel is segítve a hazai munkaerőpiacot. Minden termékünk Magyarországon készül, többségében hazai alapanyagokból. A legapróbb részletekig komolyan vesszük a hazai vonatkozást, a sapkáink például egy hazai kötödében készülnek.

A kollekció, az egyes ruhadarabok megálmodása, az ötletelés a menyasszonyommal közösen történik, majd Papp Piroska papírra viszi az elképzeléseinket, hogy lássuk, hogyan nézne ki a valóságban mindaz, amit megálmodtunk.

Nagy hangsúlyt fektettek a környezetvédelemre a csomagolás során. Miért döntöttetek így?

Ez is a szívügyünk, igyekszünk környezettudatosak lenni amennyire csak lehet. A csomagolásunk, a címkék újrahasznosítottak, míg a nyomdai anyagokat egy budapesti zöldnyomdában készíttetjük.

Sok nemzetközi sportolónak van saját márkája, ám a hazaiak közül kevésnek. Van még rajtad kívül itthon sportoló, akinek van saját kollekciója?

Lehet, hogy van, de bevallom, ezt nem vettem figyelembe a thisSide elindításakor. Nem szerettem volna másolni, másokra, más márkákra hajazni. Sokkal inkább az vezérelt, hogy a menyasszonyommal közösen létrehozzunk egy olyan ruhamárkát, ahol a minőség, a kényelem, a környezettudatosság és a magyarországi munkaerő bevonása alapértékeknek tekinthetőek és ahol olyan ruhadarabok készülnek, amelyben mindenki jól érezheti magát, alkattól, magasságtól függetlenül.

Nemrég alapítottátok a márkát. Milyenek az eddigi visszajelzések?

Novemberben indultunk el a thisSIDE-al és már kijött a második kollekciónk is. A visszajelzések alapján szeretik a termékeinket. Egyetlen márka piacra lépése sem könnyű, mivel a vásárlók nagy többsége bizalmatlan egy ismeretlen márkával szemben. Ugyanakkor azt látjuk, hogy aki megadta a thisSide-nak a kezdeti bizalmat, örömét leli a termékeinkben. A minőségi alapanyagokból készült, szuper kényelmes ruháink eddig senkinek sem okoztak csalódást. Újabb és újabb kollekciókkal igyekszünk majd meghálálni a termékeinkbe vetett bizalmat.

Mi a stratégiátok? Terveztek-e külföldre terjeszkedni?

Dolgozunk azon, hogy külföldre is szállíthassunk, de a legfontosabb egyelőre a magyar piac. Jelenleg online értékesítjük a termékeinket, de a jövőben szeretnénk egy kisebb showroomot, ahol megnézhetik, felpróbálhatják a ruháinkat.

Fotók: thisSide
A cikk az Ecoport magazin 2022/1. számában jelent meg.

Ge. Á.

További cikkek

Nem lehetne, hogy akkor most egy kicsit tényleg visszaveszünk?
Nem lehetne, hogy akkor most egy kicsit tényleg visszaveszünk?
Miközben az eddig ismert, kényelmes világunk összeomlóban van, ahelyett hogy kicsit észbe kapnánk, még mindig a gázpedált tapossuk. Pedig nagyon ideje lenne a fékre lépni.
Több kérdést is felvet egy külföldi autós veszprémi alakítása
Több kérdést is felvet egy külföldi autós veszprémi alakítása
Hogy került oda? Nem volt egyszerűbb megoldás? Hogy veszett el a realitásérzék? A belvárosi Gizella-udvarban extrém sportolókat megszégyenítő mutatványt próbált végrehajtani egy autós.
Kerülhessenek közelebb a fenntarthatósághoz a hátrányos helyzetű fiatalok is!
Kerülhessenek közelebb a fenntarthatósághoz a hátrányos helyzetű fiatalok is!
Ünnepélyes keretek között újította meg hétfőn a Pannon Egyetem és a Hallgatói Önkormányzat együttműködését a Veszprém Városi Hátrányos Helyzetű Fiatalok Egyesületével, valamint a Veszprémi Szakképzési Centrum Ipari Technikummal.
Önkormányzati támogatások az iskolakezdéshez és az albérletekhez
Önkormányzati támogatások az iskolakezdéshez és az albérletekhez
Az önkormányzat idén is segíti a rászoruló családokat beiskolázási támogatással, valamint továbbra is elérhető az albérlet-támogatás a veszprémi egyetemisták részére, akik más városban kezdték meg tanulmányaikat. Ezekről is beszélt Porga Gyula, polgármester a Veszprém TV aktuális műsorában.
Repülős és ejtőernyős megemlékezés az elhunyt bajtársakért
Repülős és ejtőernyős megemlékezés az elhunyt bajtársakért
Hétfő délelőtt a Táborállás parkban felállított katonai emlékműnél emlékeztek elhunyt bajtársaikra a helyi repülős és ejtőernyős katonák.