2022. október 4.
//
Ferenc névnap

Yettel néven folytatja márciustól a Telenor

2022. január 27. 11:30
MTI
Márciustól nevet változtat a Telenor Magyarország Zrt.: a cseh PPF befektetői csoport tulajdonában álló mobiltársaság új neve Yettel Magyarország Zrt. lesz - jelentette be Peter Gazik vezérigazgató csütörtökön Budapesten.

A névváltás a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti: Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában. A névváltás is annak a bizonyítéka, hogy piacbővítést terveznek az országokban, a régi nevet átmenetileg még egy hónapig használják - mondta, és jelezte, sikeres éven vannak túl, minden fontos piacon növekedést értek el. Idén is növekedést terveznek, a pontos számokat azonban később fogják közzétenni.

"A PPF Csoport a régió hosszú távú befektetője, az új márka is erre bizonyíték, miközben a helyi vállalatok stratégiai fókusza változatlan marad: a helyi piacok növekedése és fejlesztése, hozzájárulás a helyi társadalom és gazdaság fejlődéséhez a folyamatosan fejlődő, világszínvonalú hálózatukon" - mondta a vezérigazgató.

A névváltás a Telenor Magyarország Zrt.-vel kötött szerződéseket és a szolgáltatások elérhetőségét semmilyen szempontból nem befolyásolja

– erről Mohamed ElSayad kereskedelmi vezérigazgató-helyettes tájékoztatott. Kitért arra, hogy márciusig nem változik semmi, majd új szolgáltatások bevezetését is tervezik. Céljuk, hogy a megszokott szolgáltatásminőséget egy új márka lehetőségeivel ötvözve, még inkább ügyfélközpontú szolgáltatásokat nyújthassanak.

Dolezsai Gergely márka- és marketingkommunikációs igazgató azt mondta, hogy az új márka piaci bevezetését idén február elsején indítják, több kommunikációs csatornán, mindhárom országban. Az egyik szlogen "Szia, beszélünk még." lesz, egy másik "Szia! Helló újra" - mindez kifejezi az újra találkozás üzeneteit. A márka megkülönböztető színe tengerészkék és 'Yettel'-lime lesz.

A PPF Telecom Group vezető távközlési szolgáltatóként öt közép- és délkelet-európai piacon (Bulgária, Csehország, Magyarország, Szerbia és Szlovákia) tevékenykedik, ahol mobil, vezetékes, adatátviteli és internetes televíziós szolgáltatásokat nyújt. Mintegy 18,3 millió ügyfelet szolgál ki mobilszolgáltatással, a régióban 12 ezer alkalmazottat foglalkoztat és 2020-ban 1,4 milliárd eurós EBITDA-t ért el. A PPF Csoport 2018-ban vásárolta meg a norvég Telenor Csoport közép-kelet-európai mobilszolgáltatást nyújtó leányvállalatait.

vehir.hu

További cikkek

Fedett piactéren tért vissza a nemesvámosi vásár
Fedett piactéren tért vissza a nemesvámosi vásár
Újraindították a népszerű nemesvámosi vásárokat – a kezdeményezés előbb a covid, majd az agrárlogisztikai központ területén zajló beruházás miatt szünetelt. Ezentúl azonban kéthetente pénteken ismét összegyűlnek a település termelői és kézművesei.
Együttműködési keretmegállapodást írt alá a Pannon Egyetem és a Decathlon
Együttműködési keretmegállapodást írt alá a Pannon Egyetem és a Decathlon
A Pannon Egyetem kiemelt célja, hogy oktatását a munkaerőpiac igényei szerint alakítsa. Olyan vállalati együttműködések kialakítására törekszik, melyekben a partnere aktív részese az oktatási és kutatási folyamatoknak, és gyakornoki programjaikkal részt vállalnak a hallgatók karriertudatos fejlesztésében és motiválásában. E cél elérése érdekében együttműködési keretmegállapodást írt alá a Pannon Egyetem a Decathlon SE magyarországi leányvállalatával, a Tízpróba Magyarország Kft-vel.
A magyarországi gáztárolók töltöttsége átlépte a 70 százalékos szintet
A magyarországi gáztárolók töltöttsége átlépte a 70 százalékos szintet
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) szeptember 19-ei adatai szerint a hazai földgáztárolók töltöttsége átlépte az összkapacitás 70%-át. A fogyasztásarányos töltöttséget tekintve Magyarország a harmadik legjobb helyen áll európai összehasonlításban – közölte a MEKH.
Műanyag-újrahasznosító üzemet adtak át Herenden
Műanyag-újrahasznosító üzemet adtak át Herenden
Újrahasznosító üzemet adták át a herendi Jágerparkban, az új üzemben mezőgazdasági műanyaghulladékból állítanak elő granulátumot, amely mezőgazdasági műanyag termékek gyártásához szolgál alapanyagaként.
Új alumínium-technológia, de a régi cégfilozófia – létrejött az Ada-Alu
Új alumínium-technológia, de a régi cégfilozófia – létrejött az Ada-Alu
1997-ben egy veszprémi vállalkozó úgy döntött, belevág tervei megvalósításába és létrehozta műanyag nyílászárók gyártásával és beépítésével foglalkozó cégét. 25 évvel ezután ma már fiai vezetik a céget, az Ada-Bau pedig egy ismert és a régió, de akár a hazai építőiparban is jól csengő márkanévvé nőtte ki magát. 2022-ben a cég ismét egy fontos mérföldkövéhez érkezett, immáron az Ada-Bau mellett, Ada-Alumínium Kft. néven az alumínium nyílászárók területén is saját branddel jelent meg. Az ide vezető útról, a cég filozófiájáról is beszélgettünk Ürményi Adriánnal, az új cég ügyvezetőjével.