Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

Brancs – az új veszprémi, közösségépítő márka

2019. március 4. 4:00
Két hete adódott számomra a lehetőség, hogy egy hagyományteremtő céllal létrehozott, közösségépítő rendezvényén részt vegyek. A rendezvény és maga a fiatal hölgy, valamint az ő kisugárzása nagy hatással volt rám, így arra az elhatározásra jutottam, hogy veletek is megismertetem a Brancsot.

Ha arra kérlek, mutasd be magad, Kövesfalvi Carment, mi lenne az első, amivel jellemeznéd magad?

Balatonfüreden egy informatikai cégnél dolgozom Scrum masterként. A mindennapok tele vannak kihívásokkal, de nagyon szeretem. A munkám motiváló, hiszen folyamatos fejlődést igényel, valamint magabiztosságot, hogy megfelelően tudjam támogatni a csapatomat, és elhárítani az útunkba kerülő akadályokat.

Emellett én vagyok a lány a rózsaszín álomvilágban, tele lelkesedéssel. Van egy racionális énem is, de mégis jobban szeretem azt a lányt, aki az álmai megvalósításán dolgozik. Mindig benne vagyok valamilyen tevékenységben, mindig próbálok jobb lenni, és meglátni a jót a környezetemben, az emberekben és a jövőképemben.

A lelkesedés úgy gondolom az egyik legerősebb tulajdonságom, hisz annyira tudok apró dolgokért lelkesedni, hogy ez kihat a környezetemre is, és egyszer csak azon veszem észre magam, hogy már mások is rajonganak az általam létrehozottért. Mostanában kezdtem el megtanulni azt, hogy nem lehet minden elsőre tökéletes, ne várj a tökéletes pillanatra, hiszen folyamatosan fejlődsz és alakulsz.

Kövesfalvi CarmenKövesfalvi Carmen

A fejlődés és talán meghozta számodra a tökéletest. Hogyan leltél a szerelem projektedre? Vagy inkább az talált rád?

Egy évig Budapesten éltem, de mindig visszavágytam Veszprémbe, és ez az érzés nem szűnik, annak ellenére, hogy láttam, mennyi lehetőség van közösségek, tréningek, rendezvények szempontjából a nagyvárosban. Hiányzott számomra itt Veszprémben egy olyan közösség, közeg, ami hasonló emberekből áll, mint én. Jelenlegi munkahelyemen kezdtem el jobban foglalkozni a csoportdinamikával és a facilitálással, ami a Brancs kialakulását is nagyban segítette.

A tevékenységét tekintve nevezhetjük a Brancsot egy közösségépítő márkának?

Teljes mértékben, hiszen elsődleges célja, mindenképpen a közösségépítés lenne. A rendezvények két irányba fognak elmenni a jövőben. Az egyik vonal, amit a mostani összejövetelek is képviselnek – közös és egyéni feladatokkal egybekötött kötetlen beszélgetés az adott témáról, egy nagyobb 20 fős csoportban. A rendezvények másik fajtája egy szűkebb körnek, 5-6 főnek szólnának, a szakmájukban már sikeres embereket kapcsolnák össze és egy-egy tematika köré épülnének fel. A cél ezen rendezvények esetében is a kapcsolatépítés és tudásátadás lenne. Terveim szerint a kisebb és nagyobb eseményekhez is belépőjegy megváltása ellenében lehet a későbbiekben csatlakozni.

(illusztráció)(illusztráció)

A másik része a Brancsnak egy jól működő, és később talán csak online marketinggel foglalkozó vállalkozás. Veszprémben nagyon sok jó ingyenes és fizetős rendezvény van, de a social média megjelenése a legtöbbnek, főként szövegezésében és képi világában, úgy gondolom nem megfelelő.

Egy beszélgetés során az egyik mentorom világított rá arra, ha valamivel szemben kritikus szemléletem van, akkor nekem azzal foglalkoznom kell. Így jött az ötlet, hogy egy „online megjelenési tréner” pozíciót is megfogalmazunk a Brancsnak. Ez a pozíció egy brandinget, vállalkozóknak vagy magánszemélyeknek szóló énmárka építést jelentene. Főként instagrammal és facebookkal fogok foglalkozni, mert hozzám is ez a két oldal áll a legközelebb.

Miért éppen Brancs?

Amikor úgy határoztam, hogy ősszel belevágok ebbe a vállalkozásba, igen rástresszeltem a vállalkozás nevére. Nagyon csajos vonalat szerettem volna képviselni. A nagy stressz után pár napig kicsit hagytam magamnak időt, és az első rendezvényt követően elkezdtem gondolkodni egy egyszerű, a férfiakat mégsem kihagyó néven. Az internet segítségét kérve, a közösség szinonimáit keresve leltem rá a brancsra. Szerelem első látásra volt.

Az előző rendezvényed a Kereteim és határaim címet viselte, a következő témája pedig az énidő lesz. Mi alapján választod ki a témákat?

Mindig igyekszem olyan témát vinni a rendezvényeimre, amik engem is érdekelnek, vagy a munkám során már foglalkoztam velük. Azon kívül, hogy én az összekötő szerepet töltöm be a téma és a rendezvényen résztvevők között, mindig szeretnék többet adni, így fontos számomra, hogy az adott témáról kellő értelemmel tudjak beszélni. Illetve figyelemmel kísérem a budapesti hasonló eseményeket.

Van konkrét célközönsége a rendezvényeknek?

A rendezvények mindenki előtt nyitottak, az idősebbeket és a fiatalokat egyaránt szeretettel várja a Brancs, ám mégis a 25 és 35 év közöttieknek szólnak elsősorban az összejövetelek. Témákat tekintve jelenleg még a nőiesebb vonal az erősebb, de a jövőben nincs kizárva a férfiak bevonása, a közös események lehetősége.

Mik a jövőbeli terveid a Brancs rendezvényeivel?

Kialakítás alatt van a Brancs tagság. Az összejöveteleket már most igyekszem egy magasabb színvonalon megszervezni, de ezzel a tagsággal még több és jobb lehetőséget kapnak majd a résztvevők, a tagok. Szeretnék a későbbiekben együttműködni helyi és környékbeli vendéglátó egységekkel, kisvállalkozókkal. A havi egy esemény egyelőre nem fogja kialakítani azt a mélyebb közösséget, amit szeretnék létrehozni itt Veszprémben. Így további célom a kisebb rendezvényeket rendszeressé tenni, hetente - kéthetente összeülni egy kávé mellé beszélgetni, vagy akár a Brancs tagokkal egy könyv klubot létrehozni.

A következő rendzvény időpontja - Március 9., szombat. A nőnapi esemény témája az Énidő lesz. Ha kedvet kaptál egy csajos délelőtthöz, ne habozz keresd fel a Brancs facebook oldalát és jelentkezz a rendzvényre!

Krónusz-Riskó Annamária
Kovács Bálint
további cikkek
Senki sem nézi, de mindenki látja – bizonyítottan tévéfüggő a magyar Hétvezér Senki sem nézi, de mindenki látja – bizonyítottan tévéfüggő a magyar A csattanót az elején lelövöm: minden korosztályt beleértve a magyarok átlagosan 4 óra 49 percet tévéznek egy nap. Ezzel hazánk a top 10-ben van világszinten, ami azért is furcsa, mert egyre többször hangzik el a mondat: „Nekem tévém sincs, vagy már rég felmondtam a kábelszolgáltatónál. Csak a Netflix van.” Akkor mégis hogyan jön ki a matek? Kik ezek a tévéfüggő emberek és mit néznek a fekete dobozban? 2024. április 22. 1:29 Hófehérke kakaó színű, Shakespeare Júliája pedig afro-amerikai – klasszikus-kedvelő egyenlő rasszista? Hófehérke kakaó színű, Shakespeare Júliája pedig afro-amerikai – klasszikus-kedvelő egyenlő rasszista? Valamikor réges-régen egy királynő ült az ablakánál, varrogatott és közben nézte, hogy hullik a hó. Megszúrta az ujját, és pár csepp vére az ablakpárkányon gyűlt hóra esett. Míg a vért nézte a havon, azt kívánta, hogy bárcsak olyan gyermeke születne, akinek bőre fehér, mint a hó, az ajkai pirosak, mint a vér, és a haja fekete, akár az ében.    2024. április 14. 22:06 A vegán életmód és a fogadtatása Eszter A vegán életmód és a fogadtatása Nem, ez nem egy táplálkozási tanácsadás lesz arról, miként érdemes jó és megfelelő tápanyagú termékeket a szervezetünkbe vinni, csupán azon tapasztalatokat osztom most meg, amelyekkel egy kezdő, félig vegán szembesülök az elmúlt időszakban, ami a környezet reakcióját illeti. 2024. április 7. 22:50 A húsvéti dekorációk valójában a közösségről szólnak A húsvéti dekorációk valójában a közösségről szólnak Avagy hogyan hat a szezonális településszépítés az ott lakókra.   2024. március 31. 21:20

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.