Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. december 5. Vilma
Veszprém
5°C
2025. december 5. Vilma
Veszprém
5°C

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS hatósági ügyintéző munkakör

2025. szeptember 24. 15:03

A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Közigazgatási Iroda Hatósági és Ügyfélszolgálati Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Betöltendő munkakör:     hatósági ügyintéző 
(határozott idejű kinevezéssel)

Ellátandó feladatok: 

  • Ellátja és ellenőrzi a kereskedelmi tevékenység bejelentésével, valamint az üzletköteles termékeket forgalmazó üzletek működési engedélyeivel kapcsolatos kereskedelmi   hatósági   feladatokat,
  • ellátja és ellenőrzi az üzletszerű ingatlanvagyon-értékelői és ingatlanközvetítői tevékenység végzéséről szóló jogszabályokban meghatározott feladatokat,
  • ellátja és ellenőrzi a szálláshely-szolgáltatási tevékenység engedélyezésével kapcsolatos jogszabályban meghatározott feladatokat,
  • ellátja és ellenőrzi a vásárokról, piacokról, valamint a bevásárlóközpontokról szóló jogszabályban előírt  feladatokat,
  • részt vesz a kereskedelmi hatóság hatáskörébe tartozó, valamint a szálláshely-szolgáltatással kapcsolatos panaszok és bejelentések kivizsgálásban, ellenőrzések lebonyolításában.

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:

  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség
  • magyar állampolgárság
  • iskolai végzettség: a 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklet 14. pontja szerint
    • Az I. besorolási osztályban: felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
  • egészségügyi alkalmasság
  • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)
  • a közszolgálati jogviszony 6 hónap próbaidő kikötésével jön létre.

    A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: 

-    közigazgatási szakvizsga
-     közigazgatásban, hasonló területen szerzett legalább 3 év szakmai tapasztalat

A pályázat elbírálása során előnyt jelentő személyes kompetenciák:

  • önállóság
  • hatékony munkavégzés
  • problémamegoldó készség
  • ügyfél-orientáltság
  • határidők betartása
  • precíz munkavégzés

Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény és a Közszolgálati Szabályzat alapján:

  • családbarát munkahely
  • központinál magasabb illetményalap
  • 25 munkanap alapszabadság
  • cafeteria juttatás
  • bankszámla költségtérítés
  • közlekedési támogatások
  • képzési támogatás
  • jubilálás elismerése

A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz (87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján)
- iskolai végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető az alábbi linken: https://veszprem.hu/hirdetmenyek/allas/

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. október 06. 
A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Személyzeti Önálló Csoportjához szemelyzet@gov.veszprem.hu email címre lehet megküldeni kérjük a tárgymezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: hatósági ügyintéző.
A pályázatok 2025. október 20. napjáig kerülnek elbírálásra.
A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.
Az álláshely az elbírálást követően előreláthatólag 2025. december 1. napjától betölthető.
 

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.