Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. december 5. Vilma
Veszprém
6°C
2025. december 5. Vilma
Veszprém
6°C

Miért választják a márkák egyre gyakrabban a TikTok-influencereket?

2025. szeptember 24. 14:24

Ha valaki ma kaszinókról keres információt az interneten, egyre gyakrabban nem Google-keresésbe kezd, hanem egyszerűen felmegy a TikTokra. Az emberek általában már nem hivatalos reklámokat néz vagy talál, hanem inkább story time-okat, személyes élményeket, mini-játékismertetőket és “mit nyertem 3000 Ft-ból” típusú videókat. Ez nem véletlen, ugyanis a TikTok influencerek 2024-2025-ben az online kaszinók egyik legfontosabb marketingeszközeivé váltak, főleg azokban az országokban, ahol a szabályozás még nem tiltotta le teljesen a hasonló tartalmakat. De miért van ekkora hatással a TikTok a kaszinózásra és mi az, amit az influenszerek tudnak, de a klasszikus marketing nem?

A kaszinók elsődleges célja

A legtöbb online kaszinó korábban Google által, affiliate linkekkel és felugró reklámokkal hirdetett, de az utóbbi években megjelentek a blokkolók, amik ezeket kiszűrik, a 18-30 éves korosztály pedig elég sikeresen és tudatosan kerülik a reklámokat. A TikTok azért működik, mert rövid, személyes, arc alapú videókat kínál, amikben egy pörgetés, egy kisebb nyeremény vagy egy funkció‑bemutató tökéletesen elfér.

A kaszinók elsődleges célja nem az, hogy a nézők azonnal kattintsanak, hanem inkább a bizalom felépítése. Az online kaszinók nemcsak elérni akarják a fiatalabb közönséget, hanem meg is érteni, őket, erre pedig a TikTok kiváló hely. A cél nem az, hogy azonnal regisztráljon valaki, hanem hogy ismerősként találkozzon újra és újra ugyanazzal a névvel, hanggal és arccal.

Ha egy influenszer többször is beszél ugyanarról a kaszinóról, kipróbál különböző játékokat, vagy megosztja a saját tapasztalatait, akkor a nézők egyre ismerősebbnek érzik a márkát, és nagyobb eséllyel kattintanak rá újra később.

Milyen típusú tartalmak működnek?

A kaszinós TikTok-videók általában nem hivatalos stílusban készülnek, hanem inkább hétköznapi hangon, mintha csak egy haverunk mutatná meg, hogy mivel játszott este. A legnépszerűbbek:

  • “Megnéztem, mit tud ez a játék 1500 Ft-ból” - Az influenszer lejátszik egy gyors menetet.
  • “Életem első befizetés nélküli bónusza” - Igazi reakciók, általában kis nyereményeket láthatnak a követők.
  • “Top 3 nyerőgép, amivel mostanában nyertem” - Saját vélemény, kevésbé reklám stílusban.
  • “Ezért nem váltottam ki a 100 000 Ft-ot, és megbántam…” - Ez inkább cashout videó, figyelemkeltő címmel.

Hogy működik maga a marketing?

A márkák ma már influencerekkel dolgoznak, akiknek a videói gyorsan terjednek. Az alkotók egyedi kuponkódot kapnak, a “link a bioban” hivatkozás és egy külön landing page pedig segít, hogy a nézők néhány kattintással eljussanak a regisztrációig. A kupon és a személyre szabott link nem csak kényelmes, hanem hasznos is, ugyanis pontosan megmutatja, hány új felhasználó érkezett az adott videóból, közülük mennyien töltöttek fel egyenleget, mekkora összeget költöttek, és visszatérnek‑e a következő hetekben.

Ez alapján a kaszinó jól láthatja, hogy melyik alkotó, melyik videó stílus és melyik üzenet működik a legjobban, így a következő együttműködés már konkrét számokra épül. A jogi és platform szabályok betartása viszont nagyon fontos. Ezek közé tartozik, hogy a tartalmakon legyen 18+ jelölés és felelős játék figyelmeztetés, a célzást földrajzi és korosztályi szűrésre állítsák, és ne jelenjen meg félrevezető ígéret vagy biztos nyeremény. Enélkül a csatorna könnyen tiltást kaphat.

Miért működik ilyen hatékonyan?

Azért működik, mert valódi emberektől láthatunk rövid, könnyen érthető pillanatokat. Egy olyan személynek az arcát és a reakcióját láthatjuk, akit már akár láthattunk is, ezért könnyebben bízunk benne, mint néző.

A TikTok azokat a videókat tolja feljebb, amiket sokan végignéznek és kommentelnek rájuk, így egy jó klip egyre több emberhez jut el. A néző ezután rákattint a profilra, ott a link vagy a kód, és máris ott van a regisztráció közelében. Ez gyorsabb és természetesebb, mint egy felugró reklám, és közben a készítő vissza is válaszol a kérdésekre, ami eloszlatja a kételyeket.

Összegzés

A fiatalabb közönséget ma már nem felugró reklámokkal lehet megszólítani, hanem olyan tartalmakkal, amik beleférnek az idejükbe. Egy videó például akkor hatásos igazán, ha nem eladni akar, hanem csak megmutatni valamit, ami éppen történik. A kaszinómárkák számára ez azt jelenti, hogy nem egy egész reklámfelületet kell építeniük, hanem ténylegesen jelen lenniük, felismerhető és emberi hangvételű tartalmakkal. A szabályok viszont szigorúak, ezért aki nem figyel a 18+ jelzésre vagy félrevezető üzenetet küld, az könnyen lekerülhet a térképről.

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.