Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. december 5. Vilma
Veszprém
7°C
2025. december 5. Vilma
Veszprém
7°C

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS költségvetési ügyintéző munkakör

2025. február 19. 14:19

A pályázat kiírója: Veszprém Megyei Jogú Város Jegyzője
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Munkahely megnevezése: Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Pénzügyi Iroda Költségvetési Csoport
8200 Veszprém, Óváros tér 9.

Betöltendő munkakör: költségvetési ügyintéző (határozatlan idejű kinevezéssel)

Ellátandó feladatok: 

  • önkormányzatok és önkormányzati társulások éves költségvetésének és évközi módosításainak kidolgozásában való közreműködés
  •  önkormányzatok és önkormányzati társulások éves és évközi gazdálkodásról, költségvetési előirányzatok alakulásáról szóló előterjesztések előkészítésében való közreműködés
  • az önkormányzatok és az önkormányzati társulás költségvetési szerveinek tervező és beszámoló munkájának szervezése
  • állami támogatások igénylése, módosítása, elszámolása
  • pénzügyi információs rendszerekben rögzített adatszolgáltatások ellenőrzésében való részvétel

Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
    • büntetlen előélet
    • cselekvőképesség
    • magyar állampolgárság
    • erkölcsi bizonyítvány
    • iskolai végzettség: 
    • gazdasági középiskolai végzettség, vagy
    • középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői szakképesítés, vagy
    • felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati szakképzettség, vagy
    • felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú szakképesítés
    • felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete
    • egészségügyi alkalmasság
    • vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: 
-    pénzügy - számvitel területen szerzett tapasztalat
-    államháztartási számvitel ismerete
-    felsőfokú végzettség
-    mérlegképes könyvelői szakképesítés

Illetmény és egyéb juttatások: a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, az 59/2020. (XII. 17.) önkormányzati rendelet és a Közszolgálati Szabályzat alapján:
    • Családbarát munkahely tanúsítvánnyal igazolt intézkedések,
    • az illetményalap önkormányzati kiegészítéssel növelt összegben kerül megállapításra,
    • 25 munkanap alapszabadság,
    • cafetéria juttatás,
    • bankszámla költségtérítés,
    • közlekedési támogatások,
    • képzési támogatás,
    • jubilálás elismerése.

A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél
- fényképes szakmai önéletrajz (87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1 sz. melléklete alapján)
- iskolai végzettséget igazoló oklevél/bizonyítvány másolata
- az adatkezelési tájékoztató tudomásul vételével kapcsolatos hozzájáruló nyilatkozat, amely letölthető az alábbi linken: 
https://veszprem.hu/wp-content/uploads/2023/09/VMJV_Allaspalyazatok-kezelese-tajekoztato-2021_07_16.pdf

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. március 15.

A pályázatokat Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala szemelyzet@gov.veszprem.hu email címre lehet megküldeni.
Kérjük a tárgymezőben feltüntetni a munkakör megnevezését: költségvetési ügyintéző

A pályázatok 2025. március 21. napjáig kerülnek elbírálásra. A pályázat elbírálásáról az elbírálást követően minden pályázó írásban értesítést kap.

Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.

vehir.hu

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.