Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. december 5. Vilma
Veszprém
6°C
2025. december 5. Vilma
Veszprém
6°C

39 szakember, 7 kerekasztal - Mostantól elérhetőek a sosem publikált Summit Play kerekasztal beszélgetések

2021. október 2. 15:22
A Marketing Summit Hungary változatlanul a szakma és az üzleti élet csúcstalálkozója, de idén még az eddigieknél is többet nyújt, köszönhetően az új digitális platformnak. A csúcstalálkozó idén az egyedülálló Summit Play online felületével egészült ki, amely folyamatosan exkluzív tartalmakkal támogatja a szakma szereplőit és az üzleti döntéshozókat.

Kizárólag ezen a felületen érhető el az a 7 exkluzív szakmai kerekasztal-beszélgetés, amelyek az esemény zártkörű különtermében a Lounge Group lebonyolításában kerültek felvételre. A Lounge Group és a Magyar Marketing Szövetség jóvoltából a beszélgetéseken összesen 3️9️ olyan neves szakmai véleményvezér vett részt, akik közül többen szerepelnek a Marketing&Média TOP 5️0️ legsikeresebb hazai marketingkommunikációs döntéshozó listáján.

A beszélgetés résztvevői között megtalálható az a kreatív szakember, aki a marketingkommunikációs szektorból elsőként szerepelt a Forbes címlapján, de az iparági vélemény-vezérek listáját bővíti a Marketing Döntéshozók Klubjának életre hívója, több irodalmi díj kitalálója és egy igazi startup mentor is.

A megszólalókhoz csatlakozott az a szaktekintély is, aki első magyarként tette le a világ legmagasabb szintű PR vizsgáját; nyilatkozik Magyarország és Európa legnagyobb labordiagnosztikai szolgáltatójának felsővezetője és az a szakember is, aki márkájáért nemcsak az Európai Uniós, hanem az orosz és latin-amerikai piacokon is felel.

Mivel a beszélgetőpartnerek között akadnak olyanok is, akik egyébként a rendezvényen nem adtak elő, ezért a Summit Play digitális tartalmai az eseményen megjelent résztvevők számára is nagyszerű lehetőséget biztosítanak ismereteik bővítésére.

A Summit Play felületen nemcsak a hét kerekasztal-beszélgetés, hanem a konferencia – sehol máshol nem megtekinthető - előadásai is hamarosan elérhetők lesznek a felhasználók számára. Az oldalt már addig is érdemes látogatni, mert az előzőeken kívül, számos, máshol nem elérhető, a rendezvény szervezőivel és szereplőivel készített exkluzív interjúk, backstage tartalmak érhetők el.

vehir.hu
további cikkek
Mit tud a dubai csoki, amit más nem? - Marketinget legfőképp Hétvezér Mit tud a dubai csoki, amit más nem? - Marketinget legfőképp Valamit rosszul tudtunk a marketingről. Amikor már komplett tudományterületté nőtte ki magát a közgazdaságtanból az, hogy egy terméket megszerettessenek a vevőkkel és minden szelet csokoládé eladására külön stratégiát is alkotnak az irodaházak minimalista stílusában berendezett tárgyalóiban a marketingcsapat fiatalosan dinamikus tagjai, akkor az ember olyan értetlenül áll a dubai csoki népszerűsége előtt, mint John Travolta a Ponyvaregény mémmé vált jelenetében. Hiszen egy óriásplakáton sem köszön vissza, egy televíziós reklám sem szól arról, de még a Youtube-videók elején sem idegesít tizenöt másodpercen keresztül az a bejátszás, hogy milyen jó ez a tejcsokiba burkolódzó pisztáciakrémes tahinises – pirított török cérnametéltes – arab édesség-csoda. 2024. december 19. 15:49 Szeretem meglátni a lehetőséget a dolgokban újságírás Szeretem meglátni a lehetőséget a dolgokban Kipróbálta magát a veszprémi média szinte minden szegmensében, és előfordult, hogy csak egy hétvégéje volt egy teljesen új terület elsajátítására, de megugrotta a lécet. Ha új kihívással néz szembe, nem megijed, inkább kíváncsisággal és optimizmussal fordul felé. Cseh Zoltán ezzel az attitűddel valószínűleg a jég hátán is megélne, de ő szívesebben van Veszprémben – bár éppenséggel utazni is szeret, meg az ezzel kapcsolatos tudását megosztani másokkal. 2024-ben ő kapta meg a város Szabad Sajtó-díját, ennek kapcsán ültünk le vele beszélgetni szerteágazó tevékenységéről. 2024. április 6. 18:18 Meddig tarthat Bruce Willis pokoli küldetése? Meddig tarthat Bruce Willis pokoli küldetése? Amíg a hollywoodi színészlegenda visszavonulva küzd visszafordíthatatlan betegségével, addig Magyarországon egy energiaitalgyártó eladáshelyi reklámanyagain még mindig a Die Hardból ismert tekintetével kínálja a terméket a vásárlóknak. Lehet, hogy egy bizonyos ismertség felett a reklámszerződés felülírja az emberi empátiát is? 2023. szeptember 17. 20:58

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.