Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2025. december 6. Miklós
Veszprém
7°C
2025. december 6. Miklós
Veszprém
7°C

Influencer mondja meg milyen bútort vegyünk?

2021. augusztus 3. 16:28

2016 végén – az AdWeek felmérése szerint – a nők 50%-a az általa követett influencerek hatására vásárolt meg egy-egy terméket. Azóta ez a szám csak tovább nőtt. Hasonlóról számol be a  www.influencermarketinghub.com kutatása is, amely szerint 2020 elején a világhírű márkák mintegy 80%-a használta az Instagramot reklámozás céljára. Mi több, az online áruházak tulajdonosainak 90%-a véli úgy, hogy jelenleg az egyik leghatékonyabb marketingfogás, ha influencerekkel népszerűsítik termékeiket.

Az utóbbi két évben - különösen Európában - a home&decor márkák is egyre gyakrabban „használnak” népszerű és közismert influencereket reklámstratégiájuk részeként. Hogy miért? Az ok igazán egyszerű: a home&decor termékek rendkívül vizuálisak, attraktívak és vonzók, az influencerek követői pedig inspirálódnak “kedvenceiktől”, vagyis az online vásárlásban is hallgatnak rájuk.

Azonban egy részletesen kidolgozott, kreatív és eredeti, na meg eredményes influencer reklámkampányához idő, energia és megfelelő költségvetés is szükséges. Erre fel kell készülniük az online üzleteknek is. A kampánynál figyelembe kell venni az adott termék célközönségét, a rendelkezésre álló költségkeretet, valamint megfelelően kell kiválasztani az influencert is, aki saját követőit ezáltal a termék, a webshop követőivé teszi. Mindezeket szem előtt tartva tud sikeressé válni egy influencer promóció.

Fontos, hogy a marketingcsapatban legyen egy olyan kolléga, aki az egyes influencereket és kampányokat összefogja, monitorozza és kézben tartja. Ha egy olyan home&decor piactéren jelenik meg webshopjával, termékeivel - mint a biano.hu -  akkor ezen marketingfeladatokat is leveszi az adott website az Ön válláról.

Hogy kezeli a Biano az influencerek bevonásával történő promóciós kampányokat?

A biano.hu több mint 15 000 home&decor követőt tudhat magának a Facebook és az Instagram közösségi oldalakon. A Biano csapata ezeken a felületeken mind az influencerekkel, mind a hozzájuk tartozó közösségekkel aktívan kommunikál. Így szerez fontos és naprakész információkat a potenciális vásárlókról és eltérő igényeikről. Az összesített visszajelzések alapján a Biano havonta indít különböző reklámkampányt más-más ismert influencer bevonásával. Magyarországon a Biano már 15 egyéni influencerrel működött sikeresen együtt, és folyamatosan keresi az ehhez hasonló új lehetőségeket, új influencereket.

Milyen home&decor influnecerekkel működött már együtt a Biano?

A Biano olyan nemzetközi digitálistartalom készítőkkel dolgozott együtt, mint Candi Country Home, Angelika Mata, Mercedes Dóczi, Saját Otthon Projekt, és még folytathatnánk ezt az impozáns sort. Az egyik leghíresebb kampány volt, mikor a belsőépítészet iránt rajongó, népszerű, számos követőt magáénak tudó Dana Rogoz román színésznő, közéleti személyiség működött együtt a Biano-val.  Dana sajátos, egyedi és izgalmas módon mutatta be a Biano képkereső eszközét. Ennek köszönhetően 1.200%-al nőtt az exkluzív, mesterséges intelligenciájú eszköz használata, amelynek segítségével - csupán egyetlen fotó feltöltésével - a vásárlók könnyen rákereshetnek bútorokra lakberendezési tárgyakra.

A képkeresés nem más, mint az online vásárlás adta kényelem és az offline vásárlás nyújtotta élmény harmonikus egybehangolása. Ugyanakkor ezzel az eszközzel az online vásárló könnyen összehasonlíthatja az árakat, kiválaszthatja a szállítási időpontot, kiszámolhatja a várható költségeket, így az igényének és pénztárcájának megfelelő terméket tudja kiválasztani. Mindezt egy influencer segítségével tökéletesen lehet bemutatni a vevőnek, egyúttal a terméket is teljes valójában láthatja az appon, okoseszközön keresztül.

Hitelesség, amellyel a felhasználók, vásárlók azonosulni tudnak

 „Tapasztalataink szerint a legtöbb online áruház számára hiányzik az a fajta anyagi- és egyéb erőforrás, amellyel a közösségi hálók követelményeinek, igényeinek megfelelő, hiteles tartalmat állíthatna elő. A Biano-n keresztül, partnereink termékeire épített, izgalmas és professzionális “vizuális narratíva” által ismertté tesszük ezeket úgy, hogy a vevőre érzelmileg is hatni tudjunk. A kisebb online webshopok számára is rendkívül előnyös mindez, hisz az általuk kínált termékeket nagyobb online felületen tudják általunk népszerűsíteni. A velünk együttműködő influencerek oldalán megjelennek az általuk kínált lakberendezési tárgyak, eszközök, így ezek egy szélesebb körű vásárlói réteghez jutnak el. Ezáltal a Biano-n minden regisztrált online home&decor áruház nagyobb értékesítési felülethez jut” – magyarázza Anežka Přikrylová, Biano Brand Manager.

Igazi otthon jár mindenkinek! - ez a Biano hitvallása.  A home&decor szegmens széles influencer-, blogger-, és digitális tartalomkészítő hálózatának köszönhetően a Biano jelen van az online lakberendezés számos fórumán, az amatőr és a professzionális vásárlók körében egyaránt.

A felhasználóktól érkező visszajelzések alapján a Biano szüntelenül keresi, kutatja a feltörekvő trendeket, amelyeket saját online piacán új funkciók fejlesztésére használ. Ennek köszönhetően hamarosan egy olyan újdonsággal jelentkezik a biano.hu, amely vásárlói véleményekkel is segíti a potenciális vásárlókat a termékkeresésben, vagy épp az adott termék kiválasztásában.  Ez az innováció a Biano valamennyi partnerüzletének is elérhető lesz saját termékei bemutatására.

vehir.hu
további cikkek
Dupláznak az Őrült Nők Veszprémben Őrült nők ketrece Dupláznak az Őrült Nők Veszprémben Hatalmas az érdeklődés Az Őrült Nők Ketrece című előadásra Veszprémben, ezért a már május 18-ára meghirdetett, este 8-kor kezdődő előadás mellett aznap fél 3-kor is színpadra kerül a kultikus darab a Veszprém Arénában. Az előadás előtt két órával pedig az érdeklődők szintén találkozhatnak a szereplőkkel és betekinthetnek a kulisszák mögé is. 2025. március 18. 11:49 Botra fel! – Veszprémben is elindulnak a nordic walking túrák közélet Botra fel! – Veszprémben is elindulnak a nordic walking túrák Nem a szauna az egyetlen dolog, amit a finnek adtak a világnak és jótékony hatással van az ember fizikai és lelki állapotára egyaránt. A nordic walking amilyen egyszerű sport, olyan sok előnye van, viszont itt sem árt, ha szakavatott oktatótól kap segítséget az ember a kezdő mozdulatok elsajátításához. A Tourinform Veszprém idei legaktívabb programján az ország legnevesebb nordic walking edzőjével kelhetnek útra az érdeklődők Veszprémben. De, hogy pontosan mit kínál a március 21-ei program és honnan ered a nordic walking, arról cikkünkben lerántjuk a leplet. 2025. március 12. 22:49 A belváros egy eldugott zugában ismertük meg, hogy mitől lesz valóban élmény az étkezés gasztronómia A belváros egy eldugott zugában ismertük meg, hogy mitől lesz valóban élmény az étkezés Veszprém egyik legújabb ételkiszállító vállalkozása, a Zugkonyha nem attól lesz egyedi, hogy gondosan megválogatott alapanyagokból dolgoznak. Nem is csak attól, hogy a sütőlapnak ideje sincs kihűlni, hiszen a hét minden napján, reggeltől késő estig sercegnek rajta a húspogácsák. A Zugkonyhásoknak titka valami egészen másban van. Zsuzsit és Norbit a belváros egyik eldugott zugában kerestük meg, és miközben vártuk az ebédünket, kicsit a veszprémiek ízlését is megismertük. 2025. február 2. 20:33

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.