Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre
2024. május 20. Bernát, Felícia
Veszprém
24°C
2024. május 20. Bernát, Felícia
Veszprém
24°C

Idén se aludjanak ki az ünnepi fények

2020. december 5. 4:00
A koronavírus-járvány miatt szinte teljesen megfeledkezünk a karácsony közeledtéről, vagy már pánikszerűen olyan negatív gondolatok veszik birtokba mindennapjainkat, hogy a karácsony elmarad. Van egy jó hírem: a karácsony idén sem marad el, hiszen az ünnep varázsát nem veheti el tőled senki, mert az ott van belül, a szívedben.

November közepe van. A sötét utcákon a házak ablakából kiszűrődik a lámpafény. Mégis hiányzik valami. Legalábbis számomra. Hiányzik a belső fényünk, amit ilyentájt már kiengedünk magunkból és megmutatjuk a világnak. Az utca sötétsége nem szabad, hogy elnyomja a bennünk rejlő fényt és mi is sötétben tartsuk lelkünket.

Egyre több embertől hallom, hogy idén még a karácsony is elmarad…
Tény, hogy ebben az évben nem a megszokott módon ünnepeljük majd az év legszebb ünnepét. Való igaz, mostanában nehéz pozitívnak maradni, de pont most van rá a legnagyobb szükség.

Egy fontos dolgot viszont nem szabad elfelejtenünk: Az ünnepeinket nem tudják elvenni tőlünk, mert az ünnep nem a boltok polcain, ajándéktáskákban, vagy a bankszámlánkon van.
A karácsony a várakozás, az együtt sütött mézeskalács illata. A gyerekkori meséink elalvás előtt, a ropogó tűz hangja és a dédi évtizedek óta óvott süteményes füzete. Meg az anyukád diós bejglije és a dal is, amit minden évben már december eleje óta dúdolgatsz. A félelem és a kétségbeesettség helyett hozzuk el a karácsonyi csodát idén is és öntsünk lelket egymásba!

Az ünnep varázsát nem veheti el tőled senki, mert az ott van belül, a szívedben.

A napokban megérkeztek az első reklámfilmek is, melyek a karácsony ünnepi érzésének lángját fellobbanthatják bennünk. Először a Disney-től kaptuk meg a lehetőséget, hogy ünnepi hangulatba kerüljünk.

Múló idő, veszteségek és az egymásra figyelés fontossága mellett a reklámban nemcsak az öröm és a boldogság jelenik meg, hanem a szomorúság, mely meghatódottságot fakaszt, mégpedig annak bemutatása által, mi történik akkor, ha eltávolodik egymástól nagyszülők és unokák nemzedéke.

A Disney nagyon ráérzett arra, hogy a világnak szüksége van egy kis léleksimogatásra. Többet nem is mondanék, szánjatok rá 3 percet és nézzétek meg. Belátjátok majd, úgy kell ez most mindenkinek, mint egy falat kenyér.

 „Idén karácsonykor adj valamit, amit csak Te adhatsz" – a legújabb Coca-Cola karácsonyi videó szlogenje. A cég idén is kitett magáért, ugyanis a kisfilmjük igazán szívbemarkolóra sikeredett, pláne ebben a koronavírusos időszakban. A megható reklámot az Oscar-díjas Taika Waititi rendezte, akinek nevéhez olyan filmek köthetőek,  mint a Thor: Ragnarök, a Jojo nyuszi, vagy a Vademberek hajszája.

Itt meg is tekintheted:

Bár még a karácsony egy kicsit odébb van, mégis elkezdhetjük már a hangolódást az ünnepekre, hisz a karácsony idén sem marad el…

Krónusz-Riskó Annamária
további cikkek
,Hogyan legyél influencer' gyorstalpaló Dóri ,Hogyan legyél influencer' gyorstalpaló Marketing szempontból a legjobb fogás az élő szövet reklámtábla-ipar, amikor az ész és a tehetség nem kell, hogy párosuljon se egymással, se semmi egyébbel.   tegnap 22:05 Nem minden vadállat férfi, de minden férfi… Nem minden vadállat férfi, de minden férfi… Rendkívül furcsa, provokatív kérdést tett fel hét nőnek nemrégiben egy népszerű, külföldi tiktoker. A kérdés így szólt: inkább egy medvével, avagy sokkal inkább egy idegen férfival találkoznának egy elhagyatott erdőben? 2024. május 12. 21:18 Film az élet: híres jeleneteket újraalkotva utazik ez a pár Hétvezér Film az élet: híres jeleneteket újraalkotva utazik ez a pár Bizonyára mindenkivel megesett már, hogy utazás közben, ikonikus filmes és sorozatos helyszíneken járva egy picit a „fikció része lett”: pózba vágta magát és úgy tett a kamera előtt, mintha az adott filmjelenet hőse lenne. Többségünk esetében ez csak spontán poénkodás, akad azonban, aki egyenesen erre szervezi rá a nyaralását. 2024. május 5. 22:24 Senki sem nézi, de mindenki látja – bizonyítottan tévéfüggő a magyar Hétvezér Senki sem nézi, de mindenki látja – bizonyítottan tévéfüggő a magyar A csattanót az elején lelövöm: minden korosztályt beleértve a magyarok átlagosan 4 óra 49 percet tévéznek egy nap. Ezzel hazánk a top 10-ben van világszinten, ami azért is furcsa, mert egyre többször hangzik el a mondat: „Nekem tévém sincs, vagy már rég felmondtam a kábelszolgáltatónál. Csak a Netflix van.” Akkor mégis hogyan jön ki a matek? Kik ezek a tévéfüggő emberek és mit néznek a fekete dobozban? 2024. április 22. 1:29

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet.

Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerint V. vagy VI. kategóriába tartozik.