A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.
A veszprémi (Brusznyai Árpád utca 22-26.) központi ügyfélszolgálat módosított nyitvatartása:
hétfő 08.30 – 16.00
kedd 08.30 – 12.00
szerda 08.30 – 16.00
csütörtök 08.30 – 12.00
péntek 08.30 – 11.30
Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.
Veszprém Megyei Adó- és Vámigazgatóság