PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
intézményvezetői (magasabb vezető) beosztás
A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.), valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet alapján a Családsegítő és Gyermekjóléti Alapszolgáltatási Intézményfenntartó Társulás pályázatot hirdet a Családsegítő Szolgálat, Gyermekjóléti Központ és Családok Átmeneti Otthona intézményvezetői (magasabb vezetői) beosztásának ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony:
A közalkalmazotti jogviszony határozatlan időre szól, az áthelyezés esetét kivéve 3 hónap próbaidő kikötésével. A közalkalmazott által betöltendő, kinevezés szerinti munkakör az iskolai végzettség [a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I.7.) SZCSM rendelet (a továbbiakban: SZCSM rendelet) 3. számú melléklet 5. pontja és a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló többször módosított 15/1998.(IV. 30.) NM rendelet 2. számú melléklet I. 1 és I.5. pontja] alapján kerül meghatározásra. Magasabb vezetői beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.
A vezetői megbízás időtartama: határozott időre, 5 évre szól, 2016. január 1-jétől 2020. december 31-ig.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (heti 40 óra)
A munkavégzés helye: 8200 Veszprém, Mikszáth K. u. 13.
Az intézmény tevékenységi köre:
A szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 64. § alapján végzett személyes gondoskodást nyújtó családsegítés szociális alapszolgáltatás, a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 39-40. § alapján végzett személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti alapszolgáltatás keretén belül a gyermekjóléti szolgáltatás, valamint a 45-48 § és 51. § alapján biztosított gyermekek átmeneti gondozása (családok átmeneti otthona).
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői beosztással járó lényeges feladatok:
1. Az irányadó jogszabályokban és a munkaköri leírásban meghatározott feladatok ellátása. A fenntartó felügyelete és ellenőrzése mellett önállóan vezeti és képviseli a költségvetési szervet. Ellátja az alapító okirat szerinti tevékenységeket, felel az intézmény által használt önkormányzati tulajdonú vagyontárgyak rendeltetésszerű használatáért és hasznosításáért, valamint a költségvetési szervben folyó szakmai munkáért.
2. Az intézmény munkavállalói tekintetében gyakorolja a munkáltatói jogokat.
3. Az intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok vezetői irányítása:
felelős az önállóan működő intézmény gazdálkodásáért,
tervezi, szervezi, irányítja és ellenőrzi az intézmény szakmai és gazdasági működésének valamennyi területét,
ellátja az intézmény működését érintő jogszabályokban, önkormányzati rendeletekben és döntésekben a vezető részére előírt feladatokat.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet
- cselekvőképesség
- az 1/2000. (I.7.) SZCSM rendelet 3. sz. mellékletének 5. pontjában vagy a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló többször módosított 15/1998.(IV. 30.) NM rendelet 2. számú melléklet I.1., I.5. pontjában előírt felsőfokú szakirányú szakképzettség
- legalább öt év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a szociális ellátás vagy gyermekjóléti ellátás területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat
- szociális szakvizsga
- egészségügyi alkalmasság
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- legalább 5 éves vezetői gyakorlat
- a szociális vagy gyermekjóléti alapszolgáltatások, szakellátások terén szerzett tapasztalat
Illetmény és egyéb juttatások:
- A Kjt. valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet alapján.
A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél,
- fényképes szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- iskolai végzettséget igazoló okirat(ok) másolata(i),
- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai program,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,
- a pályázó nyilatkozata, arról, hogy a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 15. § (8) bekezdésében meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a Társulási Tanács ülésén a zárt ülésen történő tárgyalást kéri-e vagy sem.
A pályázat benyújtásának határideje: 2015. november 02.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot 1 példányban, zárt borítékban, „Családsegítő Szolgálat, Gyermekjóléti Központ és Családok Átmeneti Otthona” megjelöléssel Családsegítő és Gyermekjóléti Alapszolgáltatási Intézményfenntartó Társulás Elnöke (8200 Veszprém, Óváros tér 9.) részére kell benyújtani.
A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást ad:
Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Közjóléti Irodája: 8200 Veszprém, Óváros tér 9. Telefon: 88/549-235.
A pályázat elbírálásának módja:
A pályázót a pályázati határidő lejártát követő 21 napon belül bizottság hallgatja meg, majd a társulási tanács dönt a pályázati határidő lejártát követő első ülésén a közalkalmazotti jogviszony létesítéséről, illetve a vezetői megbízásról.
Az álláshely a pályázat elbírálását követően, legkorábban 2016. január 1-jétől tölthető be.