A közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.), valamint a Kjt-nek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII. 26.) Korm. rendelet alapján Veszprém Megyei Jogú Önkormányzata pályázatot hirdet a Veszprémi Családsegítő és Gyermekjóléti Integrált Intézmény intézményvezetői (magasabb vezetői) beosztásának ellátására.
A közalkalmazotti jogviszony:
A közalkalmazotti jogviszony határozatlan időre szól, az áthelyezés esetét kivéve 3 hónap próbaidő kikötésével. A közalkalmazott által betöltendő, kinevezés szerinti munkakör az iskolai végzettség és a személyes gondoskodás nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998. (IV.30.) NM rendelet 2. számú melléklet I. Rész I. Alapellátások 1. pontja alapján kerül meghatározásra.
Magasabb vezetői beosztás ellátására megbízást az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető.
A vezetői megbízás időtartama: 2021. január 1-jétől 2025. december 31-ig.
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő (heti 40 óra)
A munkavégzés helye: 8200 Veszprém, Mikszáth Kálmán u. 13.
Az intézmény tevékenységi köre:
- A szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 64. § alapján a családsegítés szociális alapszolgáltatás, a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény VI/B. fejezetében meghatározott gyermekjóléti szolgáltatás, a 44/D. §-ban meghatározott alternatív napközbeni ellátás, továbbá az 51. §-ban meghatározott családok átmeneti otthona ellátáshoz kapcsolódó feladatok.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői beosztással járó lényeges feladatok:
- Az irányadó jogszabályokban és a munkaköri leírásban meghatározott feladatok ellátása. A fenntartó felügyelete és ellenőrzése mellett önállóan vezeti és képviseli a költségvetési szervet. Ellátja az alapító okirat szerinti tevékenységeket, felel az intézmény által használt önkormányzati tulajdonú vagyontárgyak rendeltetésszerű használatáért és hasznosításáért, valamint a költségvetési szervben folyó szakmai munkáért.
- Az intézmény munkavállalói tekintetében gyakorolja a munkáltatói jogokat.
- Az intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok vezetői irányítása:
- felelős az önállóan működő intézmény gazdálkodásáért,
- tervezi, szervezi, irányítja és ellenőrzi az intézmény szakmai és gazdasági működésének valamennyi területét,
- ellátja az intézmény működését érintő jogszabályokban, önkormányzati rendeletekben és döntésekben a vezető részére előírt feladatokat.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998.(IV.30.) NM rendelet 2. számú melléklet I. Rész I. Alapellátások 1. pontjában előírt felsőfokú szakirányú szakképzettség,
- legalább öt év felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem területén betöltött munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,
- egészségügyi alkalmasság,
- vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- legalább 5 éves vezetői gyakorlat,
- a szociális vagy gyermekjóléti alapellátások, szakellátások terén szerzett tapasztalat,
- szakvizsga.
Illetmény és egyéb juttatások:
A Kjt., valamint a Kjt-nek a szociális, valamint a gyermekjóléti és gyermekvédelmi ágazatban történő végrehajtásáról szóló 257/2000. (XII.26.) Korm. rendelet alapján.
A pályázathoz csatolandó iratok:
- motivációs levél,
- fényképes szakmai életrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- iskolai végzettséget igazoló okirat(ok) másolata(i),
- szakmai gyakorlat igazolása,
- foglalkozás-egészségügyi orvosi igazolás a pályázó egészségügyi alkalmasságáról,
- az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai program,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt,
- a pályázó nyilatkozata, arról, hogy kinevezése és/vagy vezetői megbízása esetén a Kjt. 41-44. §-a és a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény 10/A. § (1) bekezdésében meghatározott kizáró ok vele szemben nem áll fenn,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy kinevezés és/vagy vezetői megbízása esetén vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségének eleget tesz,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai programja Veszprém város honlapján megjelentetésre kerülhet-e vagy sem (a nyilatkozat letölthető a www.veszprem.hu honlap Közérdekű adatok/Intézményvezetői pályázatok menüből),
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy az Önkormányzat Közgyűlésén a zárt ülésen történő tárgyalást kéri-e vagy sem.
A pályázat benyújtásának határideje: 2020. november 02.
A pályázat benyújtásának módja:
A pályázatot 1 példányban, zárt borítékban, „Veszprémi Családsegítő és Gyermekjóléti Integrált Intézmény vezetői pályázat” megjelöléssel Veszprém Megyei Jogú Város Polgármestere (8200 Veszprém, Óváros tér 9.) részére kell benyújtani.
A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást ad:
Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Közjóléti Irodája: 8200 Veszprém, Óváros tér 9. Telefon: 88/549-235.
A pályázat elbírálásának módja:
A pályázót a pályázati határidő lejártát követő 21 napon belül bizottság hallgatja meg, majd a Közgyűlés dönt a pályázati határidő lejártát követő első ülésén a közalkalmazotti jogviszony létesítéséről, illetve a vezetői megbízásról.
Az álláshely a pályázat elbírálását követően, legkorábban 2021. január 1-jétől tölthető be.