2018. január 23., kedd
Zelma névnap

Pénzügyi szolgáltatáSOKK!

Az egyik pénzügyi szolgáltató netbankjával gyűlt meg egy olvasónk baja, aki velünk osztotta meg tapasztalatait.

Nem működik a netbank. Elég gáz. De még ott van a fiók. De ha már ott sem segítenek, az már katasztrófa!

Az utóbbi hetekben vagy nem fértem hozzá a számlámhoz a netbankban, vagy egyéb kisebb-nagyobb problémák voltak. Például a havi számlamozgásomat - amit az éves adózás miatt a könyvelőmnek kellett volna adnom - sem tudtam letölteni. Pedig ez a netbank lényege, hogy otthon, amikor van időm, utalok, megnézem a számlám, letöltöm, amire szükségem van. Írtam a felelősnek, aki kedvesen megígérte, megoldják. Egy idő után már nem válaszolt. Nem is biztatott.

Gondoltam, semmi probléma, bemegyek a fiókba. Ott egy szenvtelen arcú hölgy közölte, nem tud a problémámról. Ha nagyon zavar, akkor hívjam fel az informatikusokat és intézkedjek. Ezzel lezártnak tekintette az ügyet! Na, ez volt a mélyütés. Szóban, írásban jeleztem problémámat, de nem jutottam közelebb a megoldáshoz.

A panaszkodás helyett jó magyar szokás szerint ismerőst kerestem a rendszerben, és találtam. Ő a saját kódján keresztül felment az oldalamra és letöltötte a számomra szükséges utalásokat tartalmazó részt, kinyomtatta. Ennyi!

Azt azonban nem tudom, hogy mások ezt hogyan oldják meg. Azt sem értem, hogy miért használ egy bank hibás netbank oldalt. Azt meg végképpen nem értem, miért alkalmaznak ilyen munkaerőt, aki csak elutasítja az ügyfelet. Mert a lényeg, hogy ügyfél vagyok, aki szolgáltatást kap pénzért. Vagy nem!