Élményeiről így számolt be:
"Vasárnap késő délelőtt a Dózsa téri szupermarketben miután kivártam a soromat - ami nem kis teljesítmény hétvégente, mert rengeteg vásárló van -, a pénztáros nem akar visszaadni 20 000 címletből. Tudna, de neki nem kötelessége. Néhány másodperc kínos várakozás, mert nincsen kisebb címletem. Aztán megkegyelmez nekem, és megoldja. De közben elmondja: nem kötelessége visszaadni.
A dolog megoldódott, megvettem, amit csak akartam, vissza is kaptam a pénzemből, minden rendben - gondolhatnám. De nem! Nem hiszem, hogy már úgy kell elmennünk vásárolni, hogy pontosan kiszámoljuk a vásárolt áru értékét. Nem hiszem, hogy el kell viselnünk az eladók, pénztárosok mérgelődését, rossz pillanatuk minden megnyilvánulását. Azt gondolom, ez egy szolgáltatás. Ők árut adnak, mi fizetünk, miközben udvarias a kiszolgálás. Bár lehet, hogy tévedek, és ez az áruház új filozófiája. De, ha nekik nem kötelességük visszaadni, nekem nem kötelességem náluk vásárolni!"
Az üggyel kapcsolatban megpróbáltuk elérni az érintett kereskedelmi lánc sajtóosztályát, de csupán egy ígéretet kaptunk, hogy néhány napon belül válaszolni fognak. Azóta több mint egy hónap eltelt, a válasz elmaradt.